2012. június 27., szerda

...amelyből megtudhatjuk, hogy Seronsztón sokszor dobná be egy hatos anyacsavarral a tükröt reggelente.

Seronsztón álldogál reggelente a tükör előtt.
Nem mer hosszú időt tölteni az örök ellenség előtt, mert bokaremegtető rémülettel tölti el, amit ott lát.
Hamvas lánykorában sem szerette smink nélkül látni érett barack selymességű bőrét, holott!!! hol volt az az ábrázat, a mostanihoz képest! Még sminkkel se hozhatja vissza a régi formáját, ezt elfogadva, reggelente, a frissítő mosdás, és hidratálás, és némi finom smink felpakolása után sem azt látja, amit látnia kéne!
Seronsztón tudja...a reklámok sugallta kép, igen csalóka. Mert lehet a legjobb, és legmárkásabb kenyőcs, a legdiszkrétebb alig smink, a kép, amit viszontlát a tükörben, nem mutatja a lelkében elképzelt képet. A szemei duzzadtak az alvástól, az orra évek óta nyúlik, holott megboldogult lánykorában sem volt éppen fitos orrú teremtés. A szája duzzadt, és az egész arca felpüffedt. Seronsztón nem iszik alkoholt, az egyetlen szépség és egészségrontó cselekedete, a napi egy doboz 0.1 mg-os tüdőropi (szó szerint, mert a slim típust részesíti előnyben) elszívása. Stresszes az élet, erről az egyetlen élvezeti cikkről képtelen lemondani, egyenlőre. A reggeli krehálások egyenlőre ritkán zavarják meg, legfeljebb megfázásos időszakokban.
Szóval, Seronsztón nem szereti a reggeli képmását, különösen menstruáció alatt, amikor fáradt fehér színű fürdőköpenyében (slafrokban) és klumpájában rója a köröket a lakásban, hol elfekszik, mert leszakad a dereka, hol édomtalan (Seronsztón nagymamájától hallotta ezt a szót, sejtése szerint idomtalan, furcsa a jelentése) tornagyakorlatokkal próbálja túlvészelni ezen néhány napos időszakot. Seronsztón olyankor a tükröket is messzire kerüli, ha mégis útjába kerül egy, felsikolt: - Ki tette fel ezt a rusnya képet a falra?
Seronsztón, ha nem elégedett magával külsőleg, azt bizony megérzi a környezete is.
Rögvest önértékelés problémái lesznek. Ennek hangot is ad. Némi belső rágódás után, felteszi az arra járó férjnek a kérdést: - Szeretsz még engem? Nem zavar, hogy öregszem?
Szerencsétlen Seronsztón Férje, ilyenkor hangulatától függően reagál:
1. Drágám, én is öregszem, miért zavarna?
2. Dehogy öregszel! Én pont olyannak látlak, mint régen!
3. Hagyjál már a marhaságaiddal drágám, mert esküszöm, nekimegyek a Berettyónak!
4. Már megint kezded?
A válaszoktól függően érzi magát a továbbiakban Seronsztón.
1. Milyen rendes ember, tudomásul veszi, hogy mennek az évek, feleTTÜNK is!
2. Még emlékszik...milyen csinos nő voltam a harmincas éveim derekán!
3. Ez egy büdös bunkó! Nekem önértékelési problémáim vannak, ez meg marhaságnak nevezi a nekem fájó dolgokat! Sosem értett a nőkhöz, és mellettem sem tanulta meg, hogy ilyenkor egy nővel nem így kell bánni!
4. Ez azt hiszi, hogy én most kötözködni akarok! Felteszek egy kurvára egyszerű kérdést, és még arra sem képes, hogy MEGÉRTSEN! Hogy Nő vagyok, és nekem rohadtul nem mindegy, hogy milyennek lát engem!
Az utolsó két esetben, olykor Seronsztón elmorzsol néhány könnyet, és nehéz lélekkel tovább rágódik a problémán, amelyről tudja, hogy sosem fog megoldódni, mert ha lenne pénze, akkor sem menne el ráncfelvarrásra, csecs-rekonstrukcióra, szilikonos szájfeltöltésre.
Mert az öregedést méltósággal kell viselni, de engedtessék már meg így negyven felett egy kis nyavalygás!
Aki pedig nem tudja megérteni hogy olykor képtelen az ember pszichológiai hadviselést folytatni a ráncok és a nyihogós gondolatok ellen, egyszerűen elgyengül, és rinyáló banya lesz belőle, az menjen, és áztassa magát a Berettyóban!

4 megjegyzés:

  1. Szintén 43 vagyok. A cigaretta öregít. Maga a nikotin is, de a száj körüli ráncokért is felelős. Mindegy hogy ropi, akkor is szívod és ez egy jellegzetes ráncot eredményez.

    VálaszTörlés